keskiviikko 1. elokuuta 2018

YA-LUKUHAASTEEN KOONTI

Ja niin on puoli vuotta kulunut! Hannan (Sivujen välissä blogista) luoma YA-lukuhaaste päättyi tänään. Luen enimmäkseen Ya-kirjoja, joten en edes lähtenyt stressaamaan tästä haasteesta mitenkään. Päätin, että luen mitä luen ja bingo tulee jos on tullakseen :D Sain bingoon 12 rastia, mutta bingoa ei syntynyt, vaikka hyvin lähellä se kävi! Olisi ehkä pitänyt lukea joku semmoinen vielä, että olisin bingon saanut.



































KIRJA JOTA ET MUUTEN LUKISI Ainoa : Kiera Cass
Valinta -sarja oli mulle guilty pleasure lukemista jossain vaiheessa. Sarjan kolmas osa oli kuitenkin pakkopullaa ja sopi niin mainiosti tähän ruutuun joten luin sen väkisin. Valinta kyllä tappo mulle Kiera Cassin kirjat, mua ei kiinnosta pätkääkään Cassin muut teokset. :/
KIRJASSA KAUNIS KANSI The Poet X : Elizabeth Acevedo
Tää oli runonmuotoon kirjoitettu, samoin kuin Sarah Crossanin kirja Yksi. Näitä mun täytyy yrittää löytää lisää :)
ÄÄNIKIRJA 99 Days : Katie Cotugno
Mun ihan eka äänikirja! Eikä se sen paremmin iskenyt, taisin antaa kaksi tähteä tälle Goodreadsissa.
LYHYT KIRJA Court Of Frost And Starlight : Sarah J. Maas
Uutta Maasia! Tähänkin petyin, mutta tämähän oli tarkoitettukin täytekirjaksi ennen varsinaista jatkoa?
JATKO-OSA SARJAAN Keskiyön Kruunu : Sarah J. Maas
Tästä tulossa fiilistelypostaus.
KIRJASSA NAISKERTOJA Wonder Woman - Warbringer : Leigh  Bardugo
Musta tuntuu, että Leigh Bardugo voi kirjottaa mitä vain ja se on mulle automaattisesti tosi hyvä?? Oon tänä vuonna jakanut viittä tähteä tosi harvalle kirjalle. Itse asiassa niitä on tälle vuodelle kertynyt vasta 4. Ja tää oli yksi niistä neljästä mille oon antanut viis tähteä! Yritän väkertää jotain postausta tästä jossain vaiheessa.

Mutta hei, kiitos Hanna haasteen emännöinnistä! Tää oli tosi kiva haaste. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös