torstai 27. kesäkuuta 2019

TERVEISIÄ KESÄLOMALTA

Ah, mun kesäloma on täällä. Tai oikeestaan se  on jo puolessa välissä mut silti. Oon lomalla! :D
Aloitin kesäloman viemällä Varpun taas eläinlääkäriin, muutaman päivän päästä siitä alkoi muuttorumba, mikä on nyt jo vähän rauhoittunut. Kaikki alkaa aikalailla olla paikallaan (kirjathan mä järjestin oikeaan järjestykseen heti ekana iltana!)
Blogia on ollut ikävä, olisin halunnut höpötellä tänne enemmän kuin toukokuun wrap upin verran. Nyt kun elo tästä taas tasaantuu niin pääsen vähän vauhtiin näissä blogijutuissa!
Mä en oo ehtinyt hirveesti lukea kirjoja loppuun, mutta alottanut oon monta. Uusin sydämen sykähdyttäjä on tämmöinen kirpputorilöytö:

Mä en tainnut koskaan lukee mitään Sweet Valley High kirjaa loppuun asti. Taisin omistaakin niitä vain neljä hajanumeroita sieltä täältä. Nyt mä ihan innoissani haaveilen SVH kirjasta numero kaksi(toi mikä hyllyssä keikkuu on numero yhdeksän :--D). Tää on kyl täydellistä kesähöttöö, vähän niinkuin tv-sarja The O.C. (miks se ei oo muuten enää netflixissä??>:( )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös