torstai 9. toukokuuta 2019

TOUKOKUUN TBR TÄSSÄ LÄHES TOUKOKUUN PUOLIVÄLISSÄ













































Toukokuun TBR. Kauhian pieni pino, kun vaan kolme kirjaa, mut hyvä jos saan edes ne luettua! Hirveen kiireinen toukokuu ollut. Oon saanu luettua vain Erika Vikin Nefrin tytär -kirjan sekä Nevermoorin ensimmäisen osan. 
Näistä kolmesta oon ehtinyt vasta Edith Södergranin Runoja -teoksen pariin. Mulla on yöpöydällä myös Enni Mustosen Paimentyttö sekä Cecelia Ahernin Viallinen, mitkä molemmat aika huippuja. Oon yllättynyt kuinka mulle ei oo vielä tarttunut luettavaksi mitään kesäcontemporaryä. Lucinda Rileytä ei kai voi laskea sellaiseksi. Tai en mä tiä, kai voi? anyway!
Vähän yli kuukausi ja mulla alkaa kesäloma<3 Sit on tiedossa jääteen juomista litratolkulla ja höpinää kirjoista täällä oikeen kunnolla<3 no okei nyt se ei ainakaan toteudu kun sanoin sen täällä ääneen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös