torstai 1. elokuuta 2019

HEINÄKUUN WRAP UP


Heinäkuu on ohitse! Toisin kuin ennen, musta tuntu et heinäkuu ei oo ohitse koskaan. Jotenkin tuntui niin pitkältä kuukaudelta, että oon vaan onnellinen, että nyt alkaa elokuu. Heinäkuuta kun muistelen niin:
x Kävin ekaa kertaa moneen vuoteen uimassa järvessä
x Käytiin taas eläinlääkärissä Varpun kanssa, tällä kertaa oli vain kontrolliaika
x Ed Sheeranin keikka Helsingissä (aah ja James Bay!) <3
x töitä, töitä ja lisää töitä x(
x Ehdin lukea "vain" kolme kirjaa, puolustuksekseni yksi niistä oli Sinuhe egyptiläinen
x Join kahvia varmaan enemmän kuin ikinä, mutta en ole vieläkään uskaltanut maistaa jääkahvia
x Hankin spotify premiumin ( elämänlaatu parani 102% :D)

Luin tosiaan kolme kirjaa. Yksi niistä oli Tahereh Mafin Rakkaus on suurempi kuin meri. Hitsi siitä tuli kyllä yks mun lemppari. Nicola Yoonin Aurinko on tähti ei oikein herättänyt mitään tunteita. Musta tuntuu et tästä eteenpäin mä en kyllä kotiuta enempää hänen teoksiaan. Ei ne vaan oikeen tunnu olevan mulle. Viimeisenä, mutta ei toidellakaan vähäisempänä sain luettua Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläisen kirjabloggaajien klassikkohaasteeseen. Oikeesti, oon kokenut klassikkohaasteen niin hyödylliseksi! Mä yleensä otan jonkun suuren jättiläisteoksen ja mä saan sen oikeesti vielä luettua! Niin siistiä! En malta oottaa uutta klassikkohaastetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös