perjantai 13. toukokuuta 2022

varovainen heippa!

Mä olen varmaan syntyjä syviä blogi-ihminen, koska mun tekee ajoittain aina aloittaa taas bloggaaminen. Osittain nostalgia syistä, mutta suurimmaksi osaksi se, että (vaikka joitain omia juttuja täytyy lukea vähän sormien lävitse) on ollut kiva lukea vanhoja omia juttuja :-D Oon taputellut itseäni selkään, että hyvä että oon jaksanut kirjotella kirjoista fiiliksiä ylös ja tehnyt just jos jonkinnäkösiä listoja.

Mitä tässä parin vuoden aikana on tapahtunut? Oon siirtynyt vallan instagramin puolelle, mut jotenkin oon jäänyt ajoittain kaipaamaan "omaa tilaa". Välillä kuitenkin kaipaan semmoista tilaa missä saan itse valita miltä oma sisältöni näyttää öö kuulostipas hullulta, kyllähän mä saan valita millasia kirjakuvia instaan postaan, mut täs tarkotin mm. blogin ulkonäköö jne. Mulla ei kuitenkaan oo tullut pieneen mieleen, että alottaisin uuden blogin ja näin ollen "uuden alun" jossain muualla (vaik tyyliin wordpressissä). Ei, blogger on aina ollut koti ja täältä mun kirjahöpötykset alkoi, joten tää on vaan luonnollista tulla takaisin.
Joten varovainen heippa täältä näytön takaa! Henna täällä höpöttelee, edelleen rakastuneena kirjoihin. Koska listat best niin täältä pesee:

Täytän tänä vuonna 30, mut jutut on edelleen samaa tasoo, mitä oli kun tän blogin perustin(okei, kai jotain kasvua on tapahtunut).
Mun lempikirja on edelleen the great gatsby / kultahattu. 
x Vaihdoin työpaikkaa, joten en oo enää niin ahdistunut mitä olin näköjään vuosia sitten, kun olen tänne valittanut jotain hyvin pintapuolisesti.
x Kirjahyllyjä mulle on tullut yksi lisää, mutta ne pitäisi siivota ja pitää joku unhaul-hetki (ihan vaan siks et mahtuu uusia..).
x Colleen Hooverista on tullut mulle yks lempikirjailija
x Oon rakastunut mangaan uudelleen (varsinkin nää vanhat suosikit on edelleen ykkösiä: kuroshitsuji / black butler ja one piece. Oon myös löytänyt muutaman uuden suosikin mm. velhon morsian)
x luen edelleen heikosti trillereitä ja kauhukirjoja.
x oon löytänyt vitsivarastooni puujalkavitsit ja välillä häpeen itseeni sen takia :-D syytän tästä mun puujalkavitsiniekka miestäni
x alotin ensimmäisen blogituttavani (lotta) kanssa nuortenkirja podcastin! YA-Studio podcast löytyy mm. spotifystä! Mee kuuntelee meidän kirjalliset keskustelut mitä me nauhotetaan nettiin muille kuunneltavaksi.

Tuntuu että blogit on aikalailla kadonnut jonnekin, ainakin jossain vaiheessa niitä syntyi ku sieniä sateella. Mua ei haittaa huudella tyhjyyteen, mut jos joku siellä vielä on niin kiitos kun luit!<3

4 kommenttia:

  1. Hei ihanaa! Mä oon kaivannut kirjablogeja. Oman poistin tuossa joskus kun alkoi ahdistaa. Kaikki siirty instaan ja mulla se ei vaan toiminut yhtään alustana niin sit poistin koko bloginkin ahdistuspäissäni 😅 Toivottavasti innostut pysyy täällä. Minä ainakin seuraan edelleen 😊 Tiiä vaikka itekin joskus palais tänne 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös kaivannut! Instassa kaikki on ehkä liian nopeeta ja kaikki postaukset vaan hukkuu sinne fiidiin.

      Voi harmi, kun poistit! Vaikka ymmärrän täysin tuon ahdistuksen, itsellänikin oli se jossain välissä blogia kohtaan & nyt se on ajoittain instan kanssa :-D Pitäisi vain yrittää olla ottamatta mitään paineita(helpommin sanottu ku tehty..) Mut ihanaa et oot täällä! <3 <3

      Poista
  2. Täällä ollaan oltu jo 10 vuotta. Kiva kun palailet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jestas! Sinun blogi oli ensimmäisten joukossa mitä aloin lukemaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös