sunnuntai 14. heinäkuuta 2019

KIRJAKUULUMISET VIIKKO 28


Tää viikko on hujahtanut vauhdilla ohi, mutta minne katosi kesä? Juuri naureskelin, että enpäs muista, että koska olen viimeksi käyttänyt kaulahuivia heinäkuussa. Mutjoo! Tällä viikolla heti tiistaina posti toi Book Depositorylta pari pakettia. Sain jatkoa Sailor Mooniin, jee! Toivottavasti tulis pian taas Sailor Moon fiilis. (oon tämmönen mangafiilislukija. se tarvii semmosen oman aikansa ja hetkensä.)
Tän viikon yllätysostos oli Holly Bournen Niin käy vain elokuvissa. Olin jotenkin muistellu et se ilmestyis vasta syksyllä?? Emmätiä, kiinnostavia kirjoja on niin paljon, että menee jo vähän väkisinkin sekaisin :D

Mutta vähänkö tää kansi on ihanan keltainen😍 En malta odottaa, et pääsen tän kimppuun! Oon vähän pidätellyt nyt itteeni sen kans, mun on pakko saada tän hetken lukupinoo pienennettyä. Nicola Yoonin Aurinko on tähti on jo loppusuoralla. Se on tökkinyt enemmän ja vähemmän. Ja Sinuheen en oo koskenut kunnolla sitten alkuviikon.:---D Nyt oon vähän epätoivonen sen kanssa.

2 kommenttia:

  1. Tällästä postaussarjaa on niin kiva lukea ! Tekis mieli itekkii koittaa elvyttää jollain tällaisella blogia, kun tän kirjoittaminen ei veis sitä kolmea tuntia :D
    Ja siis tuo Bournen kansi <3 en miekää malttanu olla ostamatta sitä :'DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös