keskiviikko 10. heinäkuuta 2019

BECKY ALBERTALLI: LEAH ON THE OFFBEAT


Mistä mulle: oma ostos kustantaja: Penguin julkaistu: 2018 sivuja: 343 oma arvio:♥♥♥/ goodreads

Mulle tää oli pettymys :( Jotenki tosi mitäänsanomaton. Leah vain kävi koulua ja sitten tuli koulun tanssiaiset. Mietin pitkään et annanko kaksi vai kolme tähteä, mut annoin kuitenkin kolme.  En edes tiedä miksi. Harmittaa, kun Simon vs. The Homo Sapiens Agenda oli NIIIIIN hyvä, The Upside of Unrequited taas oli lähinnä vaan ärsyttävä ja nyt tää kolmas oli mitäänsanomaton. Becky Albertallin kirjat ei oo mulle enää mitään pakko-lukee-kirjoja. Harmi :-(

Leah oli ihan kiva, mitä nyt vähän angsti ja sarkastinen kaikkea kohtaan (sarkasmi on jees mut ei nyt välttämättä koko elämäntapana). Leah on Emoji -nimisen bändin rumpali. Leah käy kouluaan Creekwood High koulussa ja elää vain elämäänsä. Hän ei ole kertonut kenellekään olevansa *gasp* biseksuaali, paitsi äidilleen. Se tottakai aiheuttaa vähän ongelmia. Pian on koulun tanssiaiset ja kohta kaikki valmistuvat! Jännää! Ja kuka on Leahin söpö ihastus? Lähempänä kuin uskoimmekaan.

Ennen tätä kannattaa olla luettuna Simon. Teksti on varmaa Albertallia, söpöä, kevyttä & nopeasti luettavaa. Mä jaksoin lukea tän loppuun, koska Simon pilkahteli aina silloin tällöin esiin. Leah on the Offbeatissä, ei kuitenkaan ollut minkäänlaista juonta, mikä teki siitä tylsän. Vaikka silloin tällön "pelkän elämän" kuvaaminenkin on ihan hauskaa, ei se mua kyllä tällä kertaa hetkauttanut.

“You can't just like Harry Potter. You have to be balls-out obsessed with it.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös