lauantai 23. syyskuuta 2017

SYKSYN EKA SUPERLUKUMARATON

Aloitan oman maratonini nyt lauantaina kello 21:00. Mulla on aika suuret suunnitelmat, jos ottaa huomioon kaikki kirjat mitä tähän kuvaan sulloin. Ja sitä paitsi mun lukusuunnitelmat on jo ehtinyt muuttua sitten tämän kuvan oton.. Nyt on sellainen fiilis, että Sagat jää toiselle hetkelle, nyt mua kiinnostaa eniten uusin Maas, eli jatkan Tower of Dawnin parissa :-D
sunnuntai 24.9.2017 klo 11:30
Haha, nukahdin viime yönä noin kahdenkymmenen luetun sivun jälkeen kirjan kanssa sänkyyn :--D
Nyt tässä aamusella olen ehtinyt aloittelemaan maratoonia kunnolla. Luettuja sivuja tällä hetkellä 58. :D Yrityksenä on saada luettua Tower of Dawn kokonaan, mutta saa nähdä :--D Päämäärään siis vielä matkaa 432 sivua. Ihan saavutettavissa siis!
















sunnuntai 24.9.2017 klo 17:47 
Hahaa, onpas nihkeää tämä mun raportointini.. Mutta siis luettuna Tower of Dawnia 218 sivua! Käväisin tässä välissä myös porukoiden luona + ekstempore kirppiskierroksella ..ehdin myös siivota. :-D Vielä olisi kirjaa jäljellä lähes kolmesataa sivua, mutta mä aion saada tän luettua vielä tässä kolmen tunnin aikana!

 








sunnuntai 24.9.2017 klo 21:07
Noniin, maratoni on takanapäin! Ehdin ja halusin lukea ainoastaan Sarah J. Maasin Tower of Dawnia. Harmittaa vähän, kun en ehtinyt lukemaan sitä aivan loppuun asti. Lukematta jäi tasan 90 sivua, mutta ajatuksissa on lukea kirja loppuun asti vielä tämän päivän aikana.

Luin 24 tunnin aikana 400 sivua.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä Tower of Dawnin kanssa! Mielenkiinnolla odotan, mitä tykkäät siitä :-) mulla on se tällä hetkellä kirjaston varausjonossa, en oo vieläkään vakuuttunut koko kirjan ideasta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä vähän tylsähkö.. + oon ihan varma miten tässä tulee käymään :-D

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös