keskiviikko 10. tammikuuta 2018

#HYLLYNLÄMMITTÄJÄ2018

Koska muutkin niin minä lyön omat hyllynlämmittäjät myös pöytään! Nämä teokset ovat lojuneet kirjahyllyssä jo niin kauan, että melkein ahdistaa:-D Tiedän, että en todellakaan saa näitä kaikkia luettua, mutta yritys on kuitenkin kova.
1) Fitzgerald on mun yksi ehdottomista lemppareista ja oon säästellyt näitä isompia teoksia ihan tiedostaen. Enkä todellakaan tiedä miksi, koska voisi luulla, että olisin kaikki teokset lukenut. Niin tai näin, tänä vuonna luen Yö on hellä -kirjan, siitä olen varma.
2) Piin elämää on niin paljon kehuttu (elokuvastakin tykkäsin!) joten mielenkiinnolla odotan koska muhun iskee lukea se kirjana.
3) Kissani Jugoslavia on ollut lukulistalla ilmestymisestä saakka. Mun tarvitsee saada tästä myös englanniksi käännetty versio (se kansi on hieno!), koska oon aika varma, että tykkään tästä.
4) Ahahaha, Gone girl. Oon ihmeissäni, että en oo onnistunut itseäni vielä mitenkään spoilaamaan tämän kanssa.
5) Hollow City! Tätä jo kerran aloitin, mutta jokin muu sillä hetkellä vei huomion. Jos nyt!
6) The Lake Of Dead Languages alkoi kiinnostamaan jo aikaa sitten, kun luin jostain, että se on vähän samanlainen kuin Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin -teos (mikä on siiis hyyyyyvä!).
7) Mitään Paul Austeria en ole lukenut ja tämä löytyy hyllystä. Pakko lukea!
8) An Ember In The Ashes. Tämä oli muuten mun viime vuoden lukulistalla.. Muistan, että olen tästä jotain höpissyt jo täällä bloginkin puolella.. Jos nyt tänä vuonna.. :D
9) Falling Kingdoms -sarja on kiinnostanut hirveästi, kun törmäsin tähän sarjaan booktubessa.. Omistan sarjasta jo neljä ekaa osaa ja sitten luin jostain, että tää sarja ei olekaan niin huippu kuin mitä hype antaa ymmärtää. Se vähän laski innostusta, vaikka eihän sitä tiedä mitä mä siitä tykkään!
10) Jandy Nelsonilta kiinnostaa myös I'll give you the sun, ne molemmat on lusinut mun hyllyssäni aika saman ajan.
11) En vieläkään ole lukenut The Raven Kingiä! :( Aloitin sarjan lukemisen uudelleen viime vuonna ja operaatio jatkuu tänä vuonna. Toivottavasti:--D
12) Wolf By Wolf sai jatkoakin jo viime vuonna.. Eikä yllätä, että mulla on tämä lukematta :-D Mutta se mikä yllättää, on se, että en ole vielä ostanut sitä jatko-osaa itselleni! Ajattelin, että luen ensin tämän ja sitten vasta ostan jatko-osan jos se on hyvä. (Aatelkaa kuinka fiksusti ajattelin! Oon ylpeä itsestäni. #adulting)

Löytyykö näistä mitään mitä teillä on myös lukematta? Koitetaan tsempata toisiamme! :D

8 kommenttia:

  1. Yhtäkää näistä en oo lukenut! :DD Omasta hyllystä löytyy tuo Kissani Jugoslavia, Gone Girl ja An Ember In the Ashes... ja tottakai kaikki lukemattomina, kuinkas muutenkaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan saatko tartuttua näihin 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Ember In The Ashes kiinnostaa näistä ehkä jopa eniten nyt!! Haha, mäkin jään kattelemaan koska saan näihin ehkä tartuttua. XD

      Poista
  2. Statovci & Auster on näistä mulla luettuina, ihania molemmat! Etenkin Kissani on sellainen, joka olisi niin ihana saada lukea uudelleen ensimmäisen kerran, jos se vaan jotenkin mahdollista olisi :D

    VastaaPoista
  3. Piin elämä oli ihana, ja tykkäsin myös Gone girlistä paljon, luin sen suomennettuna. Kissani Jugoslavia on itselläkin edelleen lukulistalla, jospa tänä vuonna pääsisi senkin pariin!

    VastaaPoista
  4. Piin elämän olen lukenut enkä pitänyt. Wolf by Wolf löytyy lukemattomana omasta hyllystä (kuten myös jatko-osa) The Ember in The ashes on haaveissa hankkia ja tietty myös lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla eriäviä mielipiteitä! Jännä nähdä mitä itse tykkään Piin elämästä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös