lauantai 17. kesäkuuta 2017

BLOGISTANIAN KESÄLUKUMARATON 17.6.
























No nyt vihdoinkin on blogistanian kesän 2017 lukumaratonin aika! (Ja mä olen vihdoin kotona kirjojen ääressä.) Seurasin tätä viime kesänä muiden blogeista, mutta nyt osallistun siihen itse ensimmäistä kertaa. Tällä kertaa lukumaratonia emännöi Hanna Hannan kirjokansi -blogista. 
Maratoni alkakoon!

*   *   *

17.6.2017 klo 16:30
Näillä kirjoilla lähden suorittamaan maratonia. Olen jo ehtinyt lukea History is all you left me'tä noin puoleen väliin. Mun maalina on saada ainakin tämä luettua pois alta. Muut on pelkkää plussaa! :-D

17.6.2017 klo 18:20
En tiedä missä välissä olen ehtinyt tiskata, tehdä ruokaa, syödä ja vielä lukea, mutta niin vain on päässyt käymään!
HIAYLM on nyt loppusuoralla. Ei tämä huono ole, mutta tykkään enemmän Adam Silveran debyyttiteoksesta More Happy Than Not.

Sivuja nyt luettuna: 106


17.6.2017 klo 20:22
HIAYLM on nyt luettu loppuun! Ja perun sanani, oli tämä aika ihana. Ehkä kuitenkin asteen parempi kuin More Happy Than Not. En tiedä vielä, tarvitsen miettimisaikaa! Näissä Silveran kirjoissa näyttää aina olevan jokin lopputwisti mikä sekottaa mun pääni.

Seuraavaksi aloitan Hän sanoi nimekseen Aleia -teoksen. Tai katsoo nyt. The Hidden Oracle ei ainakaan jaksa juuri nyt kiinnostaa..

Sivuja nyt luettuna: 178
17.6.2017 klo 22:26
Erika Vikin Hän sanoi nimekseen Aleia on lukuvuorossa nyt! Tykkään tosi paljon, vaikka oonkin vasta lukenut vähän päälle 70 sivua :-D 
Blogia en enää tänään päivitä, joten lukumaraton jatkuu twitterin ja instagramin puolella.

Sivuja nyt luettuna: 250

18.6.2017 klo12:22
Vielä olisi muutama tunti maratonia jäljellä. Olen edennyt HSNA:n kanssa sivulle 221 ja mieleni tekee lähteä nyt ulos, koska on niin lämmin. Kirja lähtee mukaan, mutta katsotaan saanko aikaiseksi vielä lukea :D

Sivuja nyt luettuna: 399

18.6.2017 klo17:18

6 kommenttia:

  1. Mukavaa maratonia! Tuota Vikin kirjaa olen nähnyt pelkästään kehuttavan, joten se on alkanut vähän kiinnostaa, vaikken kyseisen genren kirjoja juuri luekaan.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä maratonille, kiva, että on muitakin ensikertalaisia kuin minä (koska minusta tuntui, että kaikki muut paitsi minä ovat jo vähintään kerran elämässään ottaneet osaa lukumaratonille :D)! Jään seurailemaan edistymistäsi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös